N-VA Haaltert hield zijn nieuwjaarsreceptie in Heldergem

Op 11 februari 2014

Op Zondag 9 februari heeft het bestuur van de Haaltertse N-VA in zaal Glorieux te Heldergem, zijn jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie gegeven. Deze receptie werd onder massale belangstelling van de leden en sympathisanten bijgewoond. Er werd dit jaar beroep gedaan op Matthias Diependaele, N-VA fractieleider in het Vlaams Parlement, om als gastspreker aanwezig te zijn. Het valt op dat N-VA in Haaltert aan terrein wint, citeerde Matthias Diependaele (N-VA), die enkele jaren terug ook als eens te gast was in zaal Glorieux te Heldergem. Hij sprak in zijn speech over een verdubbeling van het aanwezige publiek, iets wat hem duidelijk plezier deed. Ook Burgemeester Veerle Baeyens was duidelijk opgetogen met de massale opkomst van de leden en sympathisanten. Zij bedankte op deze Nieuwjaarsreceptie dan ook iedereen die zich het afgelopen jaar had ingezet, om binnen de partij de handen uit de mouwen te steken, op de diverse evenementen in en rond de gemeente Haaltert.