Sabrina De Weghe

Veel mensen zullen haar herkennen als één van de gezichten bij Turnclub Sint-Paulus in Haaltert. Ze is de secretaris van deze turnclub en neemt heel wat administratieve taken op haar binnen de club. Ook is ze secretaris van de Raad van Bestuur bij de Sportraad in Haaltert. Daarbovenop is ze ook nog eens actief in Turnkring Liedekerke. Door al deze kennis in de wereld van de gymnastiek, heeft Sabrina ook haar plaatsje in het bestuur van de regiocommissie van de gymnastiekfederatie.

Je kan dus vaststellen dat Sabrina een bezige bij is, met oog voor het sportieve aspect.

In het dagelijkse leven werkt Sabrina bij Famifed in Brussel. Wanneer haar werkdag erop zit, staat haar hond Basile haar al kwispelend op te wachten aan de deur. Als je Sabrina tegenkomt, is de kans relatief groot dat je de lieve Pomeriaan aan haar zijde vindt.

Naast Basile heeft Sabrina nog een sportieve man en twee lieve dochters. Zij en haar gezin wonen in de Achterstraat in Haaltert. Vriendelijkheid en coöperatief denken zijn de grootste, maar niet de enige troeven van Sabrina. Ze is er van overtuigd dat door coöperatief denken onze gemeente een stuk gemakkelijker zou kunnen functioneren.